شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

روحش شاد و یادش گرامی...

http://s5.picofile.com/file/8148465142/Together.jpg

سلام دوستان محرم93 هستیم و حدودأ یک ماه میشه از سالگرد دوست عزیزم "امین قدم خیری" گذشته... سالی که گذشت سال دردناکی واسم بود

و الانم میخوام با امین همینجا دردل کنم.
سلام داداشی
میدونی امشب شب محرمه یاد تو افتادم..آره داداشی مگه میشه فراموشت کرده باشم؟؟
درسته چند وقتی از سالگردت گذشته اما بازم نتونستم تورو از ذهنم بیرون کنم و چه جایی بهتر از اینجا که باهات در دل کنم؟
یادته سرکلاس صدای موتور در میاوری همه رو میخندوندی تا کلاس شاد باشه؟دلم واسه اون شیرین کاریات تنگ شده...
یادت میاد تو اتوبوس هروقت من تنها بودم دوستاتو ول میکردی میومدی پیشم میشستی؟
یادته یه سری اراذل اوباش از دوستات میخواستن باهام دعوا کنن؟ یادته به جز دوستام محمد و سام تو از اونا جدا شدی و اومدی پشت من وایسادی؟
همونایی که میخواستن دعوا کنن طوری که همشون الان باهام صمیمی شدن فهمیدم همش کار تو بود تو بودی که دشمنی رو با دوستی تموم کردی
روزی بود که معنی رفاقت رو ازت یاد گرفتم!
یادته یه شب از دانشگاه تا ترمینال تو بارون قدم زنون باهم دردل میکردیم؟اون شب بهترین شب بارونی زندگیم بود...
راستی آبجی حنا رو یادته چقدر دوست داشت؟ از وقتی که تنهاش گذاشتی دیگه ندیدمش ولی میدونم الان بخاطر تو دیگه از زندگی افتاده...
راستی یادته دوتایی با هم ادیبان چت رو راه انداختیم؟ خواستم بگم اون هدفی که داشتیم رو بهش رسوندم کاربران جدید و آمار بالا و کاربران با شخصیت..
یادته برای معرفی ادیبان چت داخل دانشگاه چقدر تبلیغات کردیم؟
آره داداش من همه اون روزا رو یادمه و الان اگه دارم گریه میکنم گونه های خیسم تنها کاریه که واست میتونم بکنم
امیدوارم اگه خوبی بدی دیدی حلال کنی
داداشی ببخشید که سر خاکت نتونستم بیام ولی قول میدم اگه یه روز سرخاکت که اومدم قبرتو محکم بغل کنم دل سیر گریه کنم
قول میدم هیچوقت فراموشت نکنم
اصن منم میخوام بیام پیشت نظرت چیه؟
دعا کن خدا منم با دست پر بیاره پیشت..
نه اینکه بگم بد باشن نه! راستش امتحان دادن اینجا سخته همیشه خوب بودن گاهی وقتها به ضرر آدما تموم میشه...
بعد از رفتنت معنی خوب بودن رو فهمیدم
یعنی گاهی وقتها آدما جاشون که خالی میشه وقتش میرسه که بفهمی اون طرف چقدر خوب بوده...
یکی مثل تو ...
 سومین دوست صمیمیم بودی که از دستش دادم ولی از تو درسهای خوبی گرفتم "رفاقت"
دیگه حرفی واسه گفتن ندارم
دادااااااااااش گونه های خیسم فدای رفاقتت
خدانگهدار...

نظرات 4 + ارسال نظر
hafez پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 ساعت 10:39

slm dadash ishalah khoda roheshooo shad kone

صدف011 سه‌شنبه 20 آبان 1393 ساعت 13:38 http://http:/alirezaandsadaf.blogfa.com

روحش شاد باشد...

بهروز1 جمعه 16 آبان 1393 ساعت 17:24 http://behroz1.blogfa.com

داداش واقعا عالی بود
اشکم در اومد
من وبلاگمو اپ نمی کنم
ولی بیا اونجا ی سری بزن تا روحیت عوض بشه

منا جمعه 9 آبان 1393 ساعت 01:53

روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد