شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

داری میری...

http://s5.picofile.com/file/8146079950/The_health_of_girls_and_a_boy.jpg

دارم رنگ بی بند و باری می گیرم

واسه خنده از هر چی یاری می گیرم
دارم میفروشم همه لحظه هامو
دارم رنگ یک زخم کاری میگیرم
دارم تو دلم اشک رفتن می بارم
میخوام داده هاتو واست پس بیارم
نیمخوام بفهمی وقتی نباشی
من حتی همین گریه ها رو هم ندارم
تو رو به رهایی و من رو به این غم
میری تا توی سرنوشتت نباشم
اگه روزی برگشتی و من نبودم
بدون خواستم اما نشد بی تو باشم
می خندم تا یادم نیاد خاطراتت
که سنگین تر از این نشه خواب بی تو
نمی خوام که حال دلم رو بفهمی
نمی خوام بفهمی که بی تاب بی تو
غروبه تو میری و من میشکنم باز
به روت این شکست و نمی خوام بیارم
نمی خوام بفهمی که وقتی تو نیستی
دلیلی واسه زنده بودن ندارم

نظرات 2 + ارسال نظر
maryam پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 05:07

آﻧـﻘـــﺪﺭ ﺑــﮧ ﺧــﻮﺍبــﮩــﺎﯾــﻢ ،،،
ﺳـــﺮڪ ﻧــڪــﺶ ،،
ﻣـــﺮﺍ ڪــﮧ ﻣـــﮯ شـﻨــﺎﺳـــﮯ ،،
ﺯﻭﺩ ﻭﺍﺑـﺴـﺘــــﮧ ﻣــﮯ شـــﻮﻡ ،،
ﺷـﺎﯾــﺪ ﯾــڪ ﺷــﺐ ،،
ﺗـﺼـﻤـﯿـــﻢ ﮔـﺮﻓـﺘـــﻢ ،،
ﺑـــﺮﺍﮮ ﻫـﻤـﯿــﺸــﮧ ﺑـﺨــﻮﺍﺑـــﻢ ...

maryam پنج‌شنبه 24 مهر 1393 ساعت 05:01

ﺧـﻮﺍﺑَﻢ ﻧِمى ﺑَــﺮَﺩ...

ﺑِﻪ ﻫَﻤـﻪ ﭼﯿﺰ ﻓِﮑﺮ ﮐَـﺮﺩﻩ ﺍَﻡ...

ﺑﯿﺸﺘَﺮ ﺑِﻪ ﺗُــﻮ...

ﻭَ ﻣﯽ ﺩﺍﻧَــﻢ ﮐِﻪ ﺧﻮﺍﺑــی!!

ﻭَ ﻗَﺒﻞ ﺍَﺯ ﺑَﺴﺘﻪ ﺷُﺪَﻥ ﭼَﺸــﻢ ﻫﺂﯾَـﺘــــ...

ﺑِﻪ ﻫَﻤﻪ ﭼﯿــﺰ ﻓِﮑــﺮ ﮐَﺮﺩﻩ ﺍﯼ...

ﺟُـــﺰ ﻣَـﻥ !!

٭مــَـن بـیــْْْخیـــْْْالِ خــواب
٭تـــُـو بیـْْخیـــْْــال بخـواب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد