شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

دلتنگی..

http://s5.picofile.com/file/8140440650/7lovelypoems_blogsky_com.jpeg

تازه فهمیدم که چرا وقتی نیستی دلم تنگ میشود...


چون همانطور که وقتی هستی دستانم برای در آغوش گرفتنت تنگ میشود،


هنگام نبودنت حتما در دلمی که تو را بغل میکند و تنگ میشود

نظرات 3 + ارسال نظر
maryamet جمعه 4 مهر 1393 ساعت 23:37

ی وقتایی دلت میخواد ی پرانتز باز کنی کسی رو که دوست داری بذاری توش بعد پرانتزو ببندی ک مبادا دست احدالناسی بهش برسه...منم میخوام تو رو تو پرانتز. بذارم!!!

manely سه‌شنبه 25 شهریور 1393 ساعت 23:44

سلااااااااااام...
وب جدید مبارکه
قشنگه...

mona20 دوشنبه 24 شهریور 1393 ساعت 18:28

معلم: کی درس رو متوجه نشد؟ یارو: من! معلم: میخواستی گوش کنی! یارو: خاک تو سرت! معلم: چی گفتی؟ یارو: میخواستی گوش کنی...!!!


گفتم:
خدایا بگیر از من هرآنچه که از تو دورم میکند.
.
.
.
.
.
.
‌ندا آمد:
گوشیتو بده
گفتم : غلط کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد