شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

خیانت...

http://s5.picofile.com/file/8148473300/71071896072922554260.jpg
خـــُدایـــــا
به تو میسپارمش
امّا یه خواهشــــی ازت دارَم
یه روزی
یه جایی
بغل یه غریبه
"مســــــــــت مست" بدجـــــــوری یاد مَن بندازش
خیـــــــــــــــــــانت تنها این نیست
کــــــــــــه شبرا با دیگری بگذرانی
خیانـــــــــــــــــت میتواند دروغ دوست داشتن باشد 
خیانـــــــــــــــــت تنها این نیست که در خفا دستت را در دست دیگری بگذاری

خیانـــــــــــــــــت 
میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومـــــــــــی باشد

نظرات 4 + ارسال نظر
samiin چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 08:14

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد …
از عاشقی تباهی
از زندگی مصیبت
از دوستی شکست و
از سادگی خیانت

samiin چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 08:13

نه
تو دروغگو نیستی
من حواسم پرت است!
گفته بودی دوستم داری بی اندازه
خوب که فکر می کنم
تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه!

maryam یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 19:19 http://www.delbarenaz2.blogfa.com

کجایی عشقم؟؟؟...
یه غریبه داره جاتو توی دلم میگیره ها
تو بیا بهش بگو من فقط مال خودتم نه کس دیگه ای..
بیا و بهش بگو دوروبرش نچرخ این دنیای منه
آخر شبا میخواد بهم زنگ بزنه
به زور میخواد بغلم کنه
میخواد با اینکاراش منو ب خودش نزدیک کنه
اما نمیدونه عشق اولو آخرم تویی...
میگه دنیارو ب پات میریزم اما نمیدونه ک دنیای منو کی ازم گرفتن
نمیدونه شب و روزم فکرو ذکرو دلم کنارته
میگه کاری میکنم اونو فراموش کنی
گفتم ک آلزایمر اونم از نوع بدخیمش نمیتونه اونو از خاطرم بگیره
نیا عشقم خودم جواب زنگشو آخر شبا نمیدم ،نمیزارم بغلم کنه، بهش اجازه نمیدم از تو بد بگه...
دیدی عشقم؟؟؟نیازی نیست تو بیای چون دیگه توام دنیای من نیستی گفتم ک دنیای منو کی ازم گرفتن...
جدایی از تو = پایان من
سفت بغلش میکنی مث من؟؟
آخر شبا باهم آروم حرف میزنین؟؟
بهش میگی بدون تو میمیرم؟؟؟
.
منو سوزوندی از ریشه..
سلامتیه اونیکه دلم تنگ میشه واسش
اما وقتی رو ب رومه دلش از سنگ میشه بازم...

maryam جمعه 9 آبان 1393 ساعت 11:20 http://www.delbarenaz2.blogfa.com

آنقــــدر از یــــادهـــــا رفتــــه ام کـــــــه ...

فقــط خبـــر مــرگــم مـــی تواند ثابــت کنـــد زنــده بــودم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد