شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

کودکی..

http://s5.picofile.com/file/8145779884/khianate.jpg

میخوام برگردم به روزهای کودکی...

آن زمان که پدر تنها قهرمان بود...
عشق،تنها در آغوش "مادر" خلاصه میشد...
بالاترین نقطه ی زمین،شانه های "پدر" بود..
بدترین دشمنانم، " خواهران و برادرانم" بودند..
تنها دردم، "زانوی های زخمی ام" بودند...
تنهای چیزی که میشکست، اسباب بازی هایم بود...
و معنای خداحافظ تا فردا بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
maryam سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 06:09

دلم یه بغل میخواد ،،،
یه بغلی که برم توش و حالا حالاها بمونم ...
و هی نترسم که الان تموم میشه...
نترسم که همین دقیقه ها تموم میشه ...
یه بغل که دستاشو سفت بپیچه دورم ،،،
یه بغل نرم که رو دستش ساعت نبسته باشه....
اون وقت من بتونم یه هفته،یه ماه ،یه سال،یه قرن توش بمونم و هیچ کدوممون ندونیم ساعت چنده....
یه بغلی که بتونم توش تا میتونم گریه کنم....
هق هق....
جای تمام گریه هایی که تو دلم موند و من دلم نیومد تنهایی صاحبشون بشم....
جای همه ی وقت هایی که تا اومدم استارت یه گریه ی اساسی رو بزنم یادم اومد دستهایی رو کم دارم برای پاک کردن اشکام....
دلم یه بغل مهربون میخواد که توش آروم بشم....
بعد یه جایی بین دستایه مردونش و سینه ی گرمش آروم بگیرم وبا لالایی قلبش خوابم ببره....
دلم ....
دلم بغل تو رو می خواد اونم برای
همیشه....

maryam سه‌شنبه 22 مهر 1393 ساعت 02:28

ﺣﺎﻟـَﺖ ﺑﺪﻭﻥ ﻣـَﻦ ﭼِﻄﻮﺭ ﺍﺳﺖ .. ؟ !!
ﺁﺭﺍﻣﺘـَﺮﮮ .. ؟
ﺷﺎﺩﺗـَﺮﮮ .. ؟

ﺩَﻏﺪَﻏﻪ ﻫﺎﯾَﺖ ﮐَﻤﺘَﺮ ﺷﺪﻩ ..؟ !.....
ﻣَﻦ ﺣﺎﻟَﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﺑﺎﻭَﺭ ﻧَﮑﻦ ...

ﻣَﻦ ﺩﻝ ﻧِﮕَﺮﺍﻧَﻢ ﻭ ﺑـﮯ ﺗﺎﺏ ...

ﻭ ﻓَﻘَﻂ ﯾِﮏ ﺳُﻮﺍﻝ ﺍﺯ ﺩَﺭﻭﻧَﻢ ﻣَﺮﺍ ﺑﻪ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﮑِﺸَﺪ ﻭ ﺁﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ....


ﭼﺮﺍ ﺍﯾﻨﻘَﺪﺭ ﺭﺍﺣَﺖ رفتى...!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد