شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

اینجا ایران است....

http://s5.picofile.com/file/8144611718/1360750452385212_orig.jpg

مگه کارگرا چشونه؟؟

خدایی نکرده ازدیوار مردم رفتن بالا خلاف میکنن دست کج دارن؟؟
مگه غیر اینه که برای یه لقمه نون حلال صبح تا شب تو سرما و گرما زیر نو افتاب تابستون تو برف زمستون دارن کار میکنن برا آبروشون؟
یه روز تو راه دانشگاه تو تاکسی یکی اومد نسشت کنارم هی خودشو میکشید اونور گفتم عمو راحت بشین برگشت گفت نه من کارگرم از سر کار میام لباسم خاکیه بهش گفتم نه اقا خاک رو لباس تن کارگرا برکته..یه طور مظلومانه نگاه کرد بعد راحت نشست
الانم تازه مامان و بابام با هم حرف میزدن شنیدم که یکی از بچه محلامون هرجا میره خواستگاری به خاطر اینکه کارگره بهش زن نمیدن
آخه چرا؟؟ چرا باید مردم دنبال این چیزها باشن!!

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 08:59

پدرم منم کارگره ودستاش پر از پینه است وصورتش از آفتاب سوخته ولی این بابای مهربونمو با دنیا عوضش نمیکنم و همه جا با افتخار جار میزنم پدر من کارگره ومنم دختر همون بابایی هستم

sajad شنبه 19 مهر 1393 ساعت 23:01

خیلی عالی بود عزیزم لایک داری با مطلبات اسمت چیه؟

خواهش میکنم کوچیک شما آرشام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد