شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

تندیس امید 1 ..

متن عاشقانه،شعر عاشقانه،lovelypoems.blogsky.com
چندی بود که ساکت نشسته بودم و به آسمان مینگریدم
میگویم:خدایا چرا مرا خلق کردی که این همه رنج کشم.مگر گناه من چه بوده است؟که باید زندگی رنجم دهد..
چرا به کمکم نمیشتابی؟مگر بنده تو نیستم؟
چرا در این دنیا کسی را برایم نفرستادی تا مرا به خاطر خودم دوست داشته باشید؟!

خدایا:غم فروشی دوره گرد شده ام و با شادی بیگانه
تنهایی را دوست داشتم و از دنیا و زندگی گریزان شده بودم
احساس میکردم که مرداب عظیم درد و رنج شده ام و ابرهای سیاه آسمان به من میخندیدند
همچون معبود ناکامیها شده بودم و ارمغان آورنده ناامیدی و دیگر آن همه شادی دوران کودکی را در خود احساس نمیکردم
و مانند دیوانه ای شده بودم که به زنجیر کشیده باشند
و مانند مرغکی اسیر در تنهایی و جدایی شده بودم
و باده خوشبختی ام بر خاک ریخته بود...

نظرات 2 + ارسال نظر
mona20 جمعه 4 مهر 1393 ساعت 02:23 http://happymoon20.blogfa.com

معنای 10 سال رو کی میفهمه؟ زن و شوهری که پس از 10 سال تازه طلاق گرفتند
.
معنای 7 سال رو کی خوب میفهمه؟ دانشجوهای فارق التحصیل پزشکی
.
معنای 4 سال رو کی میفهمه؟ بچه های کارشناسی که مشروط شدن و اخراج شدن از دانشگاه
.
معنای 2 سال رو کی خوب میفهمه؟ سرباز فراری ها
.
معنای 1 سال رو کی خوب میفهمه؟ پشت کنکوری ها!
.
معنای 9ماه رو کی خوب میفهمه؟ مادر هایی که بچه ی مرده ای به دنیا آورده باشن
.
معنای 1ماه رو کی خوب میفهمه؟ کسانی که 30 روز ماه مبارک رمضان رو روزه گرفتن
.
معنای 1هفته رو کی خوب میفهمه؟ سر دبیرهای مجلات هفتگی!
.
معنای 1روز رو کی خوب میفهمه؟ کارگرای روز مزد
.
معنای 1ساعت رو کی خوب میفهمه؟ عشاق منتظر
.
معنای 1 دقیقه رو کی خوب میفهمه؟ اونایی که از اتوبوس جا موندن
.
معنای 1 ثانیه رو کی خوب میفهمه؟ اونایی که در تصادف جون سالمی به در بردن
.
معنای 1 دهم ثانیه رو کی خوب میفهمه؟ اونایی که تو المپیک مقام دوم رو به دست آوردن
....
فقط خواستم بگم قدر لحظه لحظه های زندگیتون رو بدونید خیلی زود تموم میشه...!
شاید فرصتی رو که الان داری،لحظاتی دیگه فقط برات رویای دست نیافتنی بیش نباشه...

mona20 جمعه 4 مهر 1393 ساعت 02:19 http://happymoon20.blogfa.com

Axe kargare besyar aali

Matlabesham khob bod
Movafagh bashy...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد