شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

شعرهای عاشقانه

شعر عاشقانه،متن عاشقانه،جملات عاشقانه،اس ام اس عاشقانه

عاشق همیشگی من ...

عشق… وحشی ترازآن است که پنهان بماند…
خونم را به هیچ بیماری هدیه نمیکنم.....
نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!
غیرتم قبول نمیکند در رگ های دیگری باشی......
عشق همیشگی من ....

نظرات 6 + ارسال نظر
melina19 شنبه 5 مهر 1393 ساعت 00:15

گاهی می اندیشم به تو...به زمانی که میخندی،باورکن از ته دل خالی میشوم...نه من شاهزاده میخواهم نه هیچ چیز دیگر...لحظه ای که بخندی اسب که هیچ،تمام دنیایم را سپید میکنی شاهزاده ی من...

melina19 شنبه 5 مهر 1393 ساعت 00:10

معنای زنده بودن من باتو بودن است...نزدیک،دور،رها،اسیر،دلتنگ،شاد،آن لحظه ای که بی تو سرآید مرا مباد!مفهوم مرگ من در راه سرفرازی تو!مفهوم عشق نیز در سرنوشت من باتو...همیشه باتو برای باتو زیستن...

mona20 چهارشنبه 19 شهریور 1393 ساعت 22:01

Slmmmmmmm amoo hosseinnnnnnnnn

Midonam delet vasam tang shode vali lazem niss hey begi harchizi ke goftan nadaree

Web jadidet mobarak domet secharak!

Ishala ....hamishe movafaagh bashy

inam kado vase web jadidet

مجید اسپیریت یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 15:50 http://eshgh-parzadeh.blogfa.com

سلام دادا وبلاگ نو مبارک :)
ایشالا چرخش بچرخه
لینکت کردم منم لینک کن دادا منم چند وقته دوباره شروع کردم

hani یکشنبه 9 شهریور 1393 ساعت 11:58

کسی از عشق میگه که خودش عاشق باشه

hani شنبه 8 شهریور 1393 ساعت 08:34

از دیوانه ای پرسیدند:چه کسی را بیشتر دوست داری؟
دیوانه خندید و گفت: ”عشقم” را…
گفتند:عشقت کیست؟
گفت:عشقی ندارم!
خندیدند و گفتند:برای عشقت حاضری چه کارهاکنی؟
گفت:مانند عاقلان نمیشوم،نامردی نمیکنم،خیانت نمیکنم،دور نمیزنم،وعدهسرخرمن نمیدهم،دروغ نمیگویم و دوستش خواهم داشت،تنهایش نمیگذارم،میپرستمش،بی وفایی نمیکنم با او مهربان خواهم بود،برایش فداکاری خواهم کر د،ناراحت و نگرانش نمیکنم،غمخوارش میشوم…
گفتند: ولی اگر تنهایت گذاشت،اگر دوستت نداشت،اگر نامردی کرد،اگر بی وفا بود،اگر ترکت کرد چه…؟
اشک بر چشمانش حلقه زد و گفت:اگر اینگونه نبود که من “دیوانه” نمیشدم…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد